Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Bank BPH przekształcił się w coś na kształt jak obłędu, w swojej ”polityce” bankowej, zwłaszcza wprowadzonych opłat, za tzw. dostęp do gotówki w karcie kredytowej jest naliczana opłata, blisko 10%. Aktualnie karta kredytowa nie jest wykorzystana, ma zerowy obrót za miniony miesiąc, ale klient ma naliczaną opłatę, a jej % jest jak ”mały złodziej” i bardziej służy utrzymaniu banku niż pomocy klientowi. Za dzień spóźnienia wysyła się monit listowy za 30 zł. Tak, więc stówka poszła jak nic, za to tylko, że mam kartę kredytową. Żaden ze znanych mi banków, z którymi mam relacje, tak mnie nie traktuje, choć kiedyś podobnie postąpił ze mną T-bank, już dziś nie mam z nimi relacji, umowę rozwiązałam. Z tym postąpiłam tak samo, wysłałam na piśmie rezygnację z ich usług. Kiedyś, bardzo miło i przychylnie mnie traktowano, gdy miałam opory przed przyjęciem ich karty, z czasem zaczęto mnie ”skubać konkretnie”. Zmieniony ostatnio regulamin nie traktuje klienta przyjaźnie, ale służy wyciąganiu od niego pieniędzy. natomiast rozmowa z pracownikiem była protekcjonalna, wręcz służbowa w tonie ignorancji, coś w rodzaju "trzeba stosować się", czego nie neguję, ale też nie muszę z nimi współpracować.Nie polecam już tego banku, są na rynku inne, bardziej po ludzku traktujące klientów, wiem, co piszę, ich karta kredytowa nie jest jedyną, jaką posiadam, więc moje porównanie jest uzasadnione. Każdy oczywiście ma prawo kreować własną politykę funkcjonowania, ale nie musi ona każdemu klientowi odpowiadać, mi już przestała.