Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: TU EUROPA
Treść opinii: Towarzystwo Ubezpieczeń Europa SA to taki, jakby drobny, kłamczuszek na rynku, o czym przekonałam się po tym, jak zgłosiłam szkodę – pęknięcie szyby wyświetlacza, na smartfonie. Gdy oferowano mi to ubezpieczenie telefonicznie (zadzwoniono do mnie), zapewniano mnie, że wymiana jest całkowicie bezpłatna, a rozmowa była podobno nagrywana, tymczasem okazało się, że muszę ponieść tzw. koszty własne obligatoryjnie, których mi wówczas nie przedstawiono, aczkolwiek kwota stosunkowo nie duża, ale też nie mała – 59 zł. Można by to nazwać niedoinformowaniem i nawet już nie o kwotę chodzi, bo wiem, jaki jest faktyczny koszt wymiany, tylko człowiek nie lubi być zaskakiwany, a tak zadziałaał firma. Gdy oferowano mi to ubezpieczenie, próbowano mi wcisnąć jeszcze inne, może dobrze, że się nie zgodziłam. Comiesięczna kwota polisy, doliczana do rachunku, miała mi zapewnić darmową wymianę na ekranie, pewnie dodatkowy pakiet opiewał na wyższą kwotę własnego udziału. Skoro ubezpieczenie jest na zasadzie franszyzy to warto by poinformować o tym klienta, a tego się tu nie robi. Gdybym zapisała sobie datę rozmowy zawierania polisy, czas i osobę, nie odpuściłabym, bo rozmowa rzekomo była nagrywana. Teraz zgodziłam się na warunki, bo wyświetlacz działa bez zarzutów, pomimo że pękła szybka po upadku. Faktem jest, że sprawnie rozpatrzono reklamację i przyjęto do realizacji, jeszcze tego samego dnia. Pozostało mi czekać na kuriera, mam nadzieję, że innych niespodzianek nie będzie. Bardzo miła była rozmówczyni, z która połączył mnie pracownik operatora, rozmowa przebiegła sprawnie, należy mieć nadzieję, że reszta też będzie miała tak przebieg, jedno małe zaskoczenie mi wystarczy.