Opinia użytkownika: Domczak
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Po wypełnieniu formularza wyrażającego chęć uzyskania szczegółów na temat oferowanego konta bankowego, wyskoczył mi komunikat, że w ciągu 48 godzin skontaktuje się ze mną konsultant. Już na następny dzień zadzwoniła do mnie Konsultantka Telefoniczna i przedstawiła mi pełną ofertę tego konta, którego dotyczył formularz. Odpowiedziała ona na każde nurtujące mnie pytanie, zapoznała mnie ze wszystkimi korzyściami związanymi z założeniem rachunku bankowego. Na adres e-mail wysłała mi wszystkie potrzebne załączniki, w których miałam regulaminy, tabele z opłatami oraz inne informacje związane z kontem. Pani Konsultantka była bardzo miła i uprzejma, obsługa na bardzo wysokim poziomie. Poświeciła mi czas i służyła pomocą w razie jakichkolwiek pytań. Nawet po zakończeniu rozmowy 2 dni później, gdy napisałam do Niej maila z pytaniami, które nasunęły mi się przez czas od ostatniej rozmowy, zadzwoniła do mnie i odpowiedziała na nie. Informacje zostały przekazywane w sposób jasny i w pełni zrozumiały. Pani Konsultantka wzbudziła moje zaufanie już w pierwszych momentach rozmowy i nie próbowała "zataić" żadnych informacji przede mną. Jestem naprawdę zadowolona z obsługi.