Opinia użytkownika: Sprzedawca
Dotycząca firmy: Nanu Nana
Treść opinii: Jakość obsługi w sklepie jest dość skandaliczna. Obsługa nigdy nie zwraca uwagi na kupujących, tak wynika z doświadczenia mojego i moich znajomych.Widocznie panie, które tam pracują zdążyły się "wypalić". Tym razem wchodząc do sklepu poprosiłam o pomoc, którą otrzymałam bardzo niechętnie, mimo to zachowałam uprzejmość i bardzo miło podziękowałam, kiedy pracownik z wielką łaską wskazał mi odpowiednie przedmioty (o zgrozo jak później się okazało była to pani kierownik). Przy kasie zostałam potraktowana jeszcze gorzej, kiedy okazało się, że chcę zapłacić nie podpisaną kartą, potraktowały mnie jak przestępce. Miały rację, karta musi być podpisana, ale to nie oznacza, aby w tak prymitywny sposób potraktować klienta. Byłam tak zaskoczona poziomem obsługi, że zamiast zapłacić drugą kartą (była podpisana) pokazałam dowód osobisty, czego nigdy nie robię. Najbardziej opryskliwa i nieuprzejma była "pani kierownik", wręcz chciała odebrać mi towar i wyprosić mnie ze sklepu.....masakra. Tu nie można mówić o jakości obsługi, bo ona w tym sklepie nie występuje. Od wielu lat nie spotkałam się z takim traktowaniem, zawsze jestem cierpliwym i kulturalnym klientem, bo wiem co to jest praca i szanuję każdą, ale tym paniom udało się mnie obrazić. Nie będę kupowała więcej w tym sklepie i będę przekazywała dalej moją opinię o obsłudze w tym miejscu.