Opinia użytkownika: Agata_1125
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Wybrałam się do Lidla na sobotnie zakupy. Przed sklepem brudno, pełno niedopałków od papierosów, brak koszyków na zakupy. Witryny brudne. Gdy weszłam do sklepu to byłam w lekkim szoku, gdyż było dużo klientów. Na pólkach było pełno pustych kartonów po towarach, podłoga sklepu brudna, klejąca się. Na stoisku z owocami i warzywami brakowało torebek do zapakowania produktów. Ogólnie w całym sklepie panował straszny chaos, nie można było swobodnie się poruszać przez zbyt dużą ilość klientów. Nie mogłam znaleźć pewnego produktu, mało tego nie mogłam też znaleźć żadnej Pani na sklepie tam pracującej, aby się spytać gdzie on stoi. Czekałam na obsługę ok 5 min aż ktoś wyjdzie z zaplecza, aby mi pomóc. Spytałam się Pani tam pracującej gdzie stoi majonez bo nie mogłam znaleźć, Pani pokazał mi ręką, że tam prosto gdzie stoi ta Pani w niebieskiej kurtce. Na pólkach brakowało kilku cenówek. Ogólnie w całym sklepie brudno, raczej bym nie poleciła tego sklepu swoim znajomym. Do kasy bardzo duża kolejka mimo tego, że były otwarte wszystkie kasy. Bardzo słaba jakość obsługi klienta. Przy kasie brak powitania , Pani nabijała produkty taśmowo, zero uśmiechu, odniosłam wrażenie że pracuje tam za kare. Nie polecam tego sklepu.