Opinia użytkownika: Dominika_607
Dotycząca firmy: House
Treść opinii: Po wejściu do sklepu nie zostałam niestety przez nikogo powitana zdaniem "Dzień dobry", mimo tego, że przeszło obok mnie dwóch pracowników.Po dłuższym rozglądaniu się po sklepie poprosiłam o pomoc jedną z Pań, zapytałam gdzie mogę znaleźć apaszki. Odpowiedziała jedynie "tam, obok kasy". Nie podeszła ze mną ani nie poinformowała mnie o obowiązującej promocji, mimo tego, że akurat apaszki były przecenione aż o 75%.Dopiero po podejściu do kasy usłyszałam "Dzień dobry", w trakcie zakupów Pani zaproponowała mi dokupienie paska w promocyjnej cenie.Pożegnano mnie słowami "grosz reszty i paragon".Żadnej informacji o warunkach zwrotu, reklamacji, nie wspomnę o dziękuję i widzenia co jest standardem w innych sklepach House, które często odwiedzam.