Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Badanie trwało zbyt długo. Po wejściu na dział upewniłem się, że osoba na nim pracująca zauważy mnie, a następnie zacząłem oglądać zmywarki, otwierać je, itp. Pomimo moich starań sprzedawca nie podszedł do mnie w określonym czasie, tylko przeszedł na drugi koniec działu do pary chcącej kupić patelnię. Następnie obsłużył klientów zainteresowanych kuchenką elektryczną. 5 minut już dawno minęło, więc postanowiłem sam poprosić o pomoc. Niestety okazało się, że Pan akurat zabrał swoje rzeczy i zszedł z działu. W związku z tym obsłużyła mnie inna osoba, która akurat na dziale się pojawiła. Pan Wiesław był bardzo uprzejmy, rzeczowy i przedstawił mi zalety każdego z proponowanych przez siebie produktów. Zabrakło jednak trochę porównania między produktami. Niestety nie otrzymałem samoistnie informacji na temat rozszerzonej gwarancji. W momencie gdy zapytałem o gwarancję, dopiero wtedy uzyskałem informacje na ten temat. Zabrakło jednak pożegnania w momencie wycofania się z kupna. Pan Wiesław był ubrany w strój służbowy. Ogólne wrażenie sprawiał jak najbardziej pozytywne.