Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: W sklepie byłam w celach zakupu książki. Niestety odnalezienie się w największym Empiku w Polasce, to nie lada wyzwanie. Poprosiłam o pomoc jedną z pracownic i ta odesłała mnie do punkt informacyjnego. Tam otrzymałam informację, że książka jest niedostępna obecnie w sklepie, ale istnieje możliwość sprowadzenia jej dla mnie w przeciągu 2 dni. Niestety nie mogłam tyle czekać. Pan zaproponował mi inną lokalizację ich sklepu, gdzie książka jest dostępna. Zaraz zadzwonił do tamtej księgarni i poprosił o przechowanie jej dla mnie. Przemiła obsługa, ale widać na twarzach personelu zmęczenie. Były to godziny wieczorne i nie widziałam nawet krzesła, żeby mogli sobie chwilę odpocząć. Zapewne po 8 godzin stoją. Nie widziałam, żadnego pracownika stojącego. Wszyscy coś robili. Dokonałam zakupu innej książki przy kasie i został zaproponowany mi produkt tygodnia, i zostałam zapytana, czy nie chcę zakupić papierowej torby na zakupy. Mimo mojej odmowy zostałam miło obsłużona. Jedyne przez co postałam 4 gwiazdki zamiast 5 jest fakt, że widziałam jak w rogu sali jeden z pracowników jest pouczany przez przełożonego przy innych pracownikach i klientach.