Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: od 16 maja kilkakrotnie próbowałem na infolinii banku dowiedzieć się czegoś o swojej karciedlaczego karta nie działa - za każdym razem w sklepie muszę podawać pin 2-3 razy ( komunikat ostatnia próba) w bankomatach karta działa prawidłowo.infolinia jest fatalnie obsługiwana, na tle konkurencji to skansen bankowości. Za każdym razem nikt nie wie o co chodzi - a rozmowy są nagrywane.Osoby niekompetentne - raz konsultant się rozłączył - brak komentarza....Fatalny bank któremu nie zależy na klientachDostałem informację, że blokada będzie zdjęta w terminie 18.05 i 19.05 - dwa razy wprowadzono mnie w błąd.Już 2x razy moją kartą miało zająć się IT - brak kontaktuWczoraj był tel 20:40 - oddzwoniłem 3 minuty później - dostałem informację, że zaraz ktoś oddzwoni - czekałem - oczywiście brak kontaktu.Najprostszą sprawę Raiffeisen skomplikuje tak, że każdemu odradzę ten bank.