Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Serwis samochodowy Nastapol
Treść opinii: Korzystałem z tego serwisu 5 razy. Poraz pierwszy odwiedzlismy ten serwis w 2014 roku. Bylismy wtedy na przegladzie technicznym auta. Auto przeszlo przeglad ale trzeba bylo wg. mechanikow wymienic prawy tylny dolny wachacz. Auto z tym ''wadliwym'' wachaczem przejezdzilo do nastepnego przegladu technicznego (marczec 2015). Badal nasze auto ten sam mechanik co stwierdzil rok temu ze wachacz do wymiany. Co najlepsze ze usterka nagle znikla ! Juz nie trzbea wymienic wachacza bo wszystko jest ok !. Nasze auto (BMW E65 7er) ma drogie czesci zamienne i Nastapol chcial nas naciagnac na czesc za 1000zl ktora byla sprawna ! Mielismy takze druga sytuacje ktora byla nie profesjonalnie wykonana. Dzwonilismy do serwisu ze na desce rozdzielczej sie pojawil komunikat ''Loss of oil from steering system'' i trzeba pewnie wymienic olej do wspomagania, i przy okazji wymienic akumulator. Oczywiscie akumulator wymienili ale zapomnieli o glownej usterce ! Doslownie po odebraniu auta komunikat sie pojawil i wrocilismy do serwisu. ''A no tak, zapomnielismy''. Reszta wizyt przepiegla w miare dobrze. Lokal duzy. Mozliwosc napicia sie herbaty/kawy, wody mineralnej w poczekalnii. Podjazd pod serwis jest w kiepskim stanie. Polecam serwis ze wzgledu na ceny uslug (jesli je zrobia oczywiscie).