Opinia użytkownika: Joanna_3096
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: P przyjściu do pizzerii od samego początku był problem z obsługą, sami znaleźliśmy miejsce, czekaliśmy ok 10 aż kelner przyniesie nam menu, później kolejne 10 minut żeby ktoś podszedł po zamówienie, po zapytaniu kelnera czy ktoś przyjmie zamówienie zaczepił kelnerkę żeby nas obsłużyła ( żeby było jasne w lokalu była połowa stolików wolna). Podeszła kelnerka przyjęła zamówienie, zamówiliśmy pizze i pepsi z dolewką 2 x, poinformowała nas że osobiście podejdzie z dolewką. Po skończonym posiłku, gdzie nie doczekaliśmy się dolewki i dopytaliśmy dlaczego tak się stało, uzyskaliśmy odpowiedź, że pani kelnerka skończyła pracę i poszła do domu, po kolejnym pytaniu co z dolewką i że zapłacę tylko za pojedynczy napój pan kelner powiedział, że nie ma takiej możliwości i że może poprosić menegera. Przyszła pani meneger i chciała nam wręczyć w ramach przeprosin zaproszenie na promocyjną darmową pizze, a za napoje mamy zapłacić. Zrezygnowaliśmy z zaproszenia i dopiero wtedy pani powiedziała,że ok. zamieni napoje z rachunku na normalne, a nie z dolewką. Po czym czekaliśmy kolejne dobre kilka minut na rachunek. Po informacji, że jeśli kelner nie wręczy nam rachunku żebyśmy mogli zapłacić i wyjść to po prostu wychodzimy doczekaliśmy się kelnera z rachunkiem. Nigdy wcześniej nie przytrafiło nam się coś takiego, zachowanie personelu w tm przypadku było karygodne. Mam nadzieję, że takie przypadki w tym miejscu nie są nagminne.Obsługi mogą się uczyć od Pani z małej restauracyjki "ORIGAMI SUSHI" również znajdującej się w Gdyni.