Opinia użytkownika: Rhena
Dotycząca firmy: Taranko
Treść opinii: Obsługa klienta w tym sklepie pozostawia wiele do życzenia. Chciałam kupić sukienkę z nowej kolekcji. Musiałam do sklepu udać się trzykrotnie ponieważ za każdym razem otrzymywałam informację, iż poszukiwana kreacja będzie dostępna dnia następnego. Za trzecim razem ekspedientka powiedziała, że można spodziewać się jej za 2 tygodnie. Gdy wybrałam się do sklepu po kilku dniach okazało się, że sukienki są już w sprzedaży i nie ma mojego rozmiaru. Zaoferowano mi sprowadzenie mniejszego rozmiaru tego modelu. Gdy doszło do zakupu Pani miała problemy z terminalem (nie uprzedzono mnie, że nie działa) i musiałam udać się po gotówkę. a następnie okazało się, że muszę jeszcze iść rozmienić pieniądze bo ekspedientka nie ma jak wydać reszty. Odniosłam wrażenie, że nikomu nie zależało abym dokonała zakupu. Poza tym obsługa sklepu nie była zainteresowana przebywającymi w nim klientami, zajmowała się rozpakowywaniem dostawy lub prywatnymi rozmowami.