Opinia użytkownika: Adi_1
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Postanowiłem udać się do sklepu po nowe błotniki rowerowe do mojego sprzętu. Wybrałem Carrefour ponieważ w gazetce z promocjami zauważyłem tanie jednosezonowe błotniki rowerowe. Problem w tym,że mocowanie powinno być odpowiednie dla każdego roweru- głównie chodzi tu o kryterium czy rower posiada amortyzator przedni i tyłki wtedy mocowanie jest inne.Więc pomyślałem że zapytam Pana Rowerowego który pracuje w Carrefour na stoisku z rowerami. Pan popatrzył,popatrzył nic nie mówiąc nie pytając i wskazał dużo droższe błobłotniki,ale mówił zapewnial,iż będą pasowały. Tak więc zakupiłem towar . Po próbie zamontowania blotnikow okazało się, kompletnie i totalnie nie pasują do roweru z amorkami: ) po przeczytaniu angielskiej instrukcji jasno można było stwierdzic,iż te błotniki przeznaczone są do rowerów klasycznych miejskich. Mocowanie znajdowało się w innych mimiejscach. Tak więc przez niekompetecje pracownika byłem zmuszony ponownie udać się do sklepu. Dodatkowo duży problem miałem z oddaniem towaru. Pani w informacji zaczęła zadawać dziwnie pytania: a czemu a po co? A czy do innego nie mogę wstawić? Po co Pan kupił jak nie pasują? Dlaczego tak zniszczone opakowanie? Obsługa nie zbyt miła przynajmniej w tym przypadku. Nie polecam