Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Cinnabon
Treść opinii: Podczas wizyty w Cinnabon w Galerii Krakowskiej spotkałam się z niezbyt miłą obsługą. Zamówiłam zestaw - małe ciastko oraz świeżo wyciskany sok. Pracownik podał mi ciastko o wybranym przez siebie smaku ( do wyboru jest czekoladowe lub cynamonowe), nie zapytał mnie jaki smak wybieram. Pracownik cały czas miał posępną minę, miałam wrażenie że pracuje tam za karę. W cukierni tej realizowany jest program Payback. Pracownik nie zapytał mnie czy zbieram takie punkty. Ja niestety zapomniałam o tym, a gdy sobie przypomniałam już nie było możliwe naliczenie punktów. Rozczarowało mnie również to, że gdy chciałam usiąść i zjeść ciastko, pomimo że wszystkie stoliki były puste nie miałam dużego wyboru, gdyż na niektórych z nich leżały nieuprzątnięte talerzyki innych klientów - wiem że w tej cukierni powinno się samemu wyrzucić śmieci do kosza, ale jednak obsługa powinna dość szybko reagować na pozostawione po niekulturalnych klientach talerzyki czy kubki. Wizytę tą zrekompensowało mi to, że zjadłam bardzo dobre ciastko oraz rzeczywiście świeżo wyciskany sok.