Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Co do organizacji obsługi bezpośrednie, ten Orlen wzorowo wypełnia obowiązki, dzięki profesjonalnej postawie pracowników, osób miłych, uprzejmych i grzecznych, prezentujących nie tylko elegancje firmową, także kulturę słowa (Bartek, Robert i kobieta). Co do innych aspektów wizyty (2 maja) były mankamenty, nie można było liczyć na kawę/herbatę w podróży – zepsuty automat, a zastępczej organizacji nie przewidziano, nie było też pracownika obsługującego dystrybutor z paliwem, ale organizacja samoobsługi pozwalało na niebrudzące wykonanie tej czynności. Ceny paliw też nie najniższe, ale miejsce (przy A4) i warunki rynku paliw, mają swoje okoliczności i prawa rynkowe, choć droższej o 50 groszy kawy (z racji lokalizacji), też nie pochwalam. Ogólnie, nie było źle, ale do rewelacji – trochę zabrakło.