Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Jestem bardzo niezadowolona z obsługi w sklepie. Pracownik nie interesował się w ogóle klientami znajdującymi się na sali sprzedaży. Każdy obsługiwał się sam, a sprzedawca układał asortyment. Podczas chęci zapytania się o dostępność rozmiaru którego nie było na sali sprzedaży sprzedawca nawet do końca nie wysłuchał zapytania i od razu odpowiedział, że wszystko z magazynu jest już wyłożone. Kolejnym minusem była ilość sprzedawców na sali sprzedaży, na dużą powierzchnię (dział męski + dziecięcy) był 1 sprzedawca. Następna sprawa to czas oczekiwania na kasjera. Kobieta w ciąży czekała parę minut aż sprzedawca zauważy jej obecność. Podczas mojego podejścia do kasy nastąpiło to szybciej ponieważ sprzedawca akurat układał asortyment blisko kasy. Cała transakcja przy kasie była dobra ponieważ sprzedawca wyraźnie powiedział kwotę do zapłaty, zapakował zakupy oraz zaprosił ponownie. Czego brakowało to zaproponowanie dodatkowego produktu znajdującego się przy kasie. Na plus była czystość na sali sprzedaży i w przymierzalni oraz visual sklepu. Manekiny wyglądały bardzo dobrze i zachęcały do zakupu produktów które się na nich znajdowały. Podsumowując wygląd sklepu był bardzo dobry natomiast obsługa fatalna.