Opinia użytkownika: Agnieszka_4124
Dotycząca firmy: AS
Treść opinii: Dokonując w dniu dzisiejszym zakupu w jednej z drogerii, niestety muszę przyznać że jestem rozczarowana. Jakoś obsługi pozostawia bardzo dużo do myślenia. Pani po pierwsze nie potrafiła udzielić informacji i odpowiedzieć na podstawowe pytania, co niestety bardzo utrudniło mi robienie zakupów. Po dokonaniu wyboru sugerując się jedynie swoją wiedzą, jaką zdołałam zgromadzić na profilu kosmetologii udałam się do kasy. Tam niestety po raz kolejny spotkało mnie ogromne rozczarowanie, kasjerka nie przywitała mnie nawet słowem "dzień dobry" które w mojej opinii jest podstawą nawiązania konwersacji. Po kolei wyjmowała produkty z koszyka nie prosząc nawet o kartę stałego klienta, sama musiałam upomnieć się o przeskanowanie karty. Nie zostałam poinformowana o aktualnej promocji, z której mogę skorzystać dokonując zakupów za wyznaczoną kwotę. Wybrałam formę zapłaty kartą, po czym usłyszałam jedynie słowo: "pin" bez żadnego sformułowania, np. "proszę podać pin" wyszłam ze sklepu żegnając się z panią miłym "do widzenia" mimo fatalnej obsługi niestety nie usłyszałam nic w zamian.