Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Na stronę internetową KFC, wizytawkfc.pl ”weszłam”, bo podczas ostatniej wizyty w jednej z placówek, otrzymałam kupon do badania satysfakcji obsługi. Już mi się przeszłości zdarzały takie sympatyczne gesty ze strony firmy i zawsze chętnie dzielę się opiniami, zwłaszcza, jeśli kontakty sprawiają mi satysfakcję i tym samym są pochlebne. Badanie nie było skomplikowane i nie absorbowało czasowo, a pytania jasno sformułowano. Nie trzeba było robić długich opisów- ek, konkretnie i krótko, większość to odpowiedzi wyboru. Bardzo chętnie napisałam kilka ”ciepłych” słów, o jakości kupowanego jedzenia i o obsługującej mnie pracownicy. Ankieta była podobna do poprzednich, aczkolwiek chyba trochę zmodyfikowana (tak mi się zdawało). Za ten krótki czas, poświęcony na jej wypełnienie, otrzymałam kod uprawniający do gratisu - Twister, przy następnej wizycie w placówce KFC. To bardzo przyjemny dodatek dla tej okoliczności, a Twister jest jedną z moich ulubionych ofert, które wykorzystuję, więc tym bardziej jest to dla mnie przyjemny gest.