Opinia użytkownika: Sylwia_422
Dotycząca firmy: ENEL-MED
Treść opinii: Za każdym razem, gdy dzwonię na infolinię nie mogę załatwić swojej sprawy tak, jak bym tego chciała. Osoby tam pracujące albo nie znają odpowiedzi na pytania albo mówią po prostu, że nie mogą mi pomóc. Podczas ostatniego telefonu na infolinię zależało mi na szybkim kontakcie z moim lekarzem ginekologiem-endokrynologiem, ponieważ nasze ustalenia na ostatniej wizycie skomplikowały się i sytuacja była bardzo awaryjna. Potrzebowałam porozmawiać przez chwilę z lekarzem, aby wiedzieć jak mam dalej postępować. Pani na infolinii powiedziała, że oni nie mają nr telefonu do lekarzy, ani nie mogą mnie połączyć z lekarzem. Nie zaproponowała mi nawet, aby lekarz sam się skontaktował ze mną. Wiem, że taka możliwość istnieje, bo wiele razy kontaktował się ze mną lekarz stomatolog w celu doprecyzowania czy przełożenia godziny wizyty. Mimo, iż informowałam Panią, że źle się czuję to nie zrobiła ona nic. To tylko jeden "najświeższy" przykład, a takich przez ostatnie 1,5 roku było wiele. Nie polecam kontaktu z infolinią. Zazwyczaj rejestruje wizyty przez internet, jednak nie na każdą specjalizację jest taka możliwość nad czym bardzo ubolewam.