Opinia użytkownika: Mariusz_988
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Jako zdesperowany klient, z poczuciem dobrej wieloletniej współpracy z pomarańczową firmą, zawiodłem się na obsłudze w salonie. Wchodząc nie zostałem zauważony, dopiero kiedy pan z obsługi skończył rozmawiając z koleżanka z pracy, która właśnie wychodziła, zwrócił na mnie uwagę. Kiedy przedstawiłem mu problem z umową, powiedział że niestety nie wie co zrobić i połączył mnie z infolinią ze swojego firmowego telefonu, co nastąpiło w zaskakująco dobrym czasie. Po odbytej rozmowie, nie będąc zajętym innymi petentami przyjął tylko telefon, nie interesując sie zaistniałą sytuacją, klientem. Na odchodne mruknął 'Do widzenia". Co do samego pomieszczenia było czysto, jednak temperatura była stanowczo za wysoka jak na mikroklimat panujący w centrum handlowym, przy wejściu była swego rodzaju bariera gorąca. Przechadzając się podczas rozmowy z konsultantką z Orange, zauważyłem kurz na szklanych gablotach z telefonami, jak i na samych telefonach w przeszklonych pudlach. Sprzedawca nie był zainteresowany klientem, o zaangażowaniu w problem nie wspominając