Opinia użytkownika: Katarzyna_4752
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Wizyta w sklepie spowodowana była koniecznością zakupienia kabla HDMI. Ponieważ była to dość pilna sprawa, stwierdziłam, że choć na kabelkach się nie znam, to sobie poradzę, bo czytać ze zrozumieniem umiem, a w razie czego, będę mogła skorzystać z pomocy kogoś z obsługi. Niestety nie mogłam, gdyż pomimo stania kilkanaście minut przy regale i próby znalezienia istotnych różnic w produkcie, nikt z obsługi do mnie nie podszedł, a widziałam, że parę metrów dalej stało trzech panów pochłoniętych rozmową, ze sobą oczywiście. Pomógł mi wyłącznie telefon do przyjaciela (a dokładnie do męża), bo pewnie zauważyłby mnie ktoś dopiero przy zamknięciu sklepu, a naprawdę gołym okiem było widać, że pomoc by mi się przydała. Niestety to nie pierwsze takie doświadczenie w tym sklepie. Wydaje mi się, że skoro każdy dział ma dedykowaną do obsługi i pomocy osobę, to powinna ona spełniać swoją rolę. Na plus jedynie wygląd sklepu. Wiedzy i kompetencji pracowników nie udało mi się sprawdzić.