Opinia użytkownika: klient_101
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Podczas mojej wizyty w tym punkcie panował porządek. Pani z personelu była uprzejma dopóki nie zaczęłam pytać o szczegóły oferty.Chciałam wymienić dekoder ponieważ obecny nie działał tak jak powinien. Pani obsługująca mnie stwierdziła iż nie mogę wymienić bo kończy mi się za dwa tygodnie umowa a nowej dla mnie jeszcze nie ma w systemie. Powiedziałam że nie mogę oglądać kanałów a płacę za cały pakiet. Usłyszałam że muszę wytrzymać jeszcze około tygodnia bez telewizji. Dla mnie były to kpiny . Pojechałam do domu , zadzwoniłam na infolinię i okazało się iż następnego dnia kurier przywiózł mi nowy dekoder.Po skończeniu umowy podpisałam następną gdyż jestem zadowolona z oferty cyfrowego polsatu. Jak widać można było wymienić dekoder lecz zabrakło chyba kompetencji i wiedzy personelu w tym punkcie. NIE POLECAM