Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Obsługa klienta kuleje - kasjerzy bywają nieprzyjemni (szczególnie rudy, brodaty pan, który nigdy nie odezwał się do mnie słowem ani nie zaszczycił innym spojrzeniem niż pogardliwe), często robią błędy podczas nabijania towaru (dublują pozycje, dobijają rzeczy, których klienci kupić nie chcieli - odchodzący od kasy zawsze sprawdzają paragony, bo to sytuacja która trwa tutaj wiele miesięcy i chyba stała się już tradycją), są opryskliwe w stosunku do klientów, którzy np. pomylą kasy (karta dla kas kredytowych/zwykła kasa), nie zważą owoców lub warzyw (awantura o naklejkę) czy wejdą na sklep nieprzepisowym wejściem. Na 11 pracowników na zmianie jedynie troje z nich traktuje klienta z należytym szacunkiem, jednak za sprawą "jednej kolejki" ciężko na nich trafić. Ochroniarze sklepu to starsi panowie, którzy większość czasu spędzają na pogawędkach z handlowcami na pasażu. Asortyment jest najmocniejszą stroną tego sklepu - możemy tu nabyć produkty w naprawdę promocyjnych cenach, jak również towary luksusowe w bardzo dobrej jakości. Nie robię tu zakupów, jeżeli mam możliwość zrobienia ich gdzie indziej.