Opinia użytkownika: klient_101
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Pierwszą rzeczą rzucająca się w oczy był brud - brudna podłoga z resztkami warzyw i owoców oraz zaschniętymi plamami po rozlanych produktach, niewytarte pojemniki na pieczywo, nieumyte wózki sklepowe. Do tego w sklepie panował nieporządek - na półkach stały opróżnione z produktów kartony, w lodówkach - puste palety po jogurtach, w jednym miejscu na środku alejki stały kartony z których pracownik wyciągał towar - kartony skutecznie utrudniały przejście. Ciężko było znaleźć pracownika sklepu (oprócz tego, który rozpakowywał towar). Problem był również z cenami - na koszach, w których znajdowały się towary objęte promocją, brakowało etykiet z cenami i cenę można było sprawdzić dopiero przy kasie. Nie było również wszystkich produktów promocyjnych o których informowały specjalne etykiety. Ponadto w koszach panował spory nieporządek, towary były poprzewracane, niektóre powyciągane ze swoich opakowań, inne miały uszkodzone opakowania. Kiedy podeszłam do linii kas była czynna tylko jedna kasa. Ponieważ w krótkim czasie kolejka bardzo się wydłużyła otwarto drugą kasę. Obsługa przebiegała dość sprawnie, kasjerka nie była jednak zbyt uprzejma - powiedziała co prawda "dzień dobry" i zachęciła do ponownego odwiedzenia sklepu, ale zabrakło mi tak słów jak "proszę", czy "dziękuję"