Opinia użytkownika: Katarzyna_4752
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: W związku z tym, że niedługo kończy mi się umowa abonamentu telefonicznego, dzwonią do mnie konsultanci w celu przedstawienia nowej oferty. Niestety, choć pierwszy kontakt ze strony infolinii był już chyba z dwa miesiące temu, to do tej pory nie udało mi się nic załatwić, ponieważ konsultanci nie oddzwaniają w umówionym terminie. Wygląda to tak: dzwoni konsultant, aby ze mną porozmawiać, a ponieważ ja nie mam możliwości poświęcić im zbyt wiele czasu, proszę o kontakt w ustalonym wspólnie dniu i o ustalonej godzinie. Oczywiście nikt nie dzwoni. Po jakimś czasie dzwoni inna osoba i znowu historia się powtarza. I później jeszcze raz. Przy trzecim razie poinformowałam konsultantkę o powyższej sytuacji, niestety nie przyniosło to żadnych efektów. Sytuacja ta świadczy o braku profesjonalizmu ze strony firmy. Nie wiem, czy to wina konsultantów, czy organizacji przydzielania bazy klientów konsultantom. Tak czy inaczej fatalnie to wygląda, a i wyniki sprzedażowe przez to słabe.Dodatkowo minusem jest nieumiejętność rozpoznawania potrzeb klienta. Konsultanci kuszą promocjami, nie mając pojęcia, na czym tak naprawdę zależy klientowi. Wystarczyłoby dopytać klienta, co jest dla niego ważne.