Opinia użytkownika: Mika_11
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: W niedziele 12.04.2015 poszłam do sklepu Biedronka w celu zakupu fotelika dla dziecka. Jednak na salonie sprzedaży były tylko dwa foteliki dla chłopca i dziewczynki. Niestety ten dla dziewczynki był poplamiony i opakowanie było rozdarte. Postanowiłam podejść do jeden z Pań, która akurat znajdowała się na sali i zapytać, czy na magazynie ma jeszcze jeden egzemplarz. Pani była bardzo nieuprzejma i niezadowolona z tego że podeszłam, przeszkodziłam jej w pracy i zapytałam się o fotelik. Pani w czarnych długich włosach i dużych okularach odpowiedziała mi oczywiście że przecież wszystkie foteliki ma wyłożone itp, jednak odpowiedziała mi w sposób bardzo niemiły.Często chodzę do tej biedronki i pierwszy raz spotkałam się z takich zachowaniem, podejrzewam że to Pani Kierownik lub zc kierownika.Pozdrawiam.