Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: AIG
Treść opinii: Ta firma mogłaby sobie zapisać mój numer telefonu, jako ten, który nie weźmie dodatkowego produktu ubezpieczeniowego. W dniu 10 kwietnia, ponownie do mnie zadzwoniono, tym razem była to pani Liliana, która z uporem ”maniaka” powtarzała, ze 15 zł to nie jest duża kwota i można ją zaoszczędzić, np. na codziennej prasie – kuriozum rozumowania, jak dla mnie, tym bardziej, że kupno prasy pani Liliana uznała za kwoty ”wyrzucane w błoto”. Nie wiem, czego ich uczą na szkoleniach, ale ignorancja i lekceważenie nie są w ”cenie” i uznaniu, przynajmniej mojej codzienności. I nawet wtedy, gdy powiedziałam jej, jaka jest łączna kwota moich ubezpieczeń przy kartach kredytowych, nie miała oporów dodać, „ale to tylko 15 zł”, tak jakby człowiek nie musiał tej kwoty zarobić, jakby to człowiekowi zdarzało się bez wysiłku. Fakt, że posiadam już ubezpieczenie przy karcie, której jej telefon dotyczył, był dla niej bez znaczenia, twierdziła, że jej oferta ma dodatkowe udogodnienia, ale mnie nie przekonała. W trakcie rozmowy starała się być miła, ale słabo jej to wychodziło i w dodatku, gdy przerywałam jej ”gładkie” formułki, zaczynała się jąkać i ”gubić” w rozmowie, a zwrot ”jedyne 15 zł” był jakby łącznikiem dla złapania równowagi w rozmowie. Ignoranckie pożegnanie było ukoronowaniem próby naciągnięcia mnie na produkt, bo tak to odebrałam.