Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_5616

Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)

Treść opinii: Opiszę moje doświadczenie jako klienta w placówce Cyfrowego Polsatu. Byłam zainteresowana wykupieniem usługi telewizja+internet. Sprzedawca szybko tłumaczył warunki oferty, zapisywał daty i kwoty które będę płacić. Powiedział że w razie gdybym się rozmyśliła mam 10 dni na to żeby odstąpić od umowy. Zdecydowałam się i podpisałam umowę. Dodam że czas oczekiwania na obsługę był irytująco długi i wynosił ok 30 minut. Pan obsługiwał swojego znajomego i zdecydowanie za długo to trwało choćby ze względu na to że rozmawiał z nim również na prywatne tematy. Co się okazało gdy wróciłam do domu i na spokojnie przeczytałam umowę, to że abonament jest w rzeczywistości o 10 zł wyższy niż mi napisał. Gdy poszłam ponownie do działu obsługi klienta z nastawieniem że odstąpię od umowy, to zostałam poinformowana że jest to już nie możliwe.Pan sprzedawca mnie oszukał, celowo wprowadził w błąd, sprzedał usługę od czego wziął prowizję i był ze mną nieszczery. Zachował się nieprofesjonalnie, gdyż wywołał we mnie oburzenie, złość i niechęć.