Opinia użytkownika: Anna_3955
Dotycząca firmy: Konsorcjum Mięsne Okrasa Grupa Południe
Treść opinii: Jak wielu innych klientów, rankiem w piątek udałam się do sklepu, by kupić wędlinę. Obsługę klientów prowadziły dwie pracownice, a trzecia przyjmowała towar. Stałam już w kolejce około 20 minut, ale liczyłam się z tym, bo krojenie wędlin wymaga czasu. W pewnym momencie Pani przyjmująca towar oznajmiła, "nie mam zamiaru się zajechać, musicie mi pomóc, niech klienci wyjdą. Zamkniemy sklep, a jak wyłożymy towar, to przyjdą i ich obsłużymy." Propozycja jednej z klientek, by obsłużyć tych, którzy są wewnątrz, nie spotkała się z uznaniem jej za słuszną przez obsługę. Zostałam tak, jak kilku innych klientów wyproszona na zewnątrz. Nawet nie pojawiło się słowo "przepraszam". Więcej już tam nie pójdę na zakupy. Liczę jednak na to, że pracownice zostaną pouczone i w przyszłości nie przepędzą skutecznie klientów. Sądziłam, że w tym sklepie także obowiązują standardy dotyczące jakości obsługi.