Opinia użytkownika: Sylwia_1322
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Przyjechałam na stację, aby zatankować samochód i kupić wycieraczki do samochodu. Nie musiałam czekać na wolne stanowisko do tankowania, chcąc zapłacić za paliwo udałam się do środka budynku. Po wejściu zostałam przy drzwiach powitana przez Panią z obsługi, która akurat robiła porządek na jednej z półek. Wywarło to na mnie miłe wrażenie, ponieważ mimo tego, że była zajęta, spojrzała na mnie i powiedziała "dzień dobry". Zanim poszłam do kasy, aby zapłacić za paliwo udałam się w stronę wycieraczek. Spędziłam tam parę minut zanim się zdecydowałam, ponieważ pierwszy raz kupowałam wycieraczki. W tym czasie nikt do mnie nie podszedł, aby zaproponować pomoc. Po zdecydowaniu się udałam się do kasy, przy której stały 3 osoby w kolejce. Ustawiłam się na końcu, czekałam około 3 minuty zanim zostałam obsłużona (była otwarta jedna kasa). Pan obsługujący przy kasie był miły, zapytał o wszelkie możliwości rabatów, które mogłabym posiadać (kartę payback, wydruki z karty za poprzednie zakupy itp). Było to miłe, ponieważ wcześniej nie wiedziałam o możliwości zbierania dodatkowych punktów. Dodatkowo zaproponował płyn do spryskiwaczy. Po zakończeniu transakcji Pan powiedział mi ile punktów zyskałam przy tym zakupie, podziękował i powiedział "do widzenia". Ta wizyta wywarła na mnie pozytywne wrażenie.