Opinia użytkownika: Aneta_981
Dotycząca firmy: BOTI
Treść opinii: Weszłam do sklepu z uśmiechem i "dzień dobry!" na ustach. Przywitała mnie cisza. Pani przy kasie, choć schludnie i elegancko ubrana, nawet na mnie nie spojrzała. Siedziała zgarbiona przy biurku ze znudzonym wyrazem twarzy. W sklepie było czysto, asortyment ładnie wyeksponowany, porządek na półkach. Oświetlenie było kompletne. Rozejrzałam się po półkach i spytałam o swój rozmiar interesujących mnie butów. Pani odpowiedziała,że na pułkach wyłożony jest najmniejszy rozmiar. OK. W sklepie byłam sama, po pewnym jednak czasie weszło dwoje ludzi z obsługi i cały personel najpierw rozmawiał między sobą, po czym po wyjściu jednej z nich, dwie pozostałe panie zaczęły coś szeptać. Czułam się co najmniej niekomfortowo. Nie wiem, czy mówiły o mnie, czy też o czymś zupełnie innym, ale miałam wrażenie, jakbym była niezbyt mile widziana. I ani wiedza i kompetencje personelu, ani czystość i ogólny, dobry wygląd sklepu, nie zdołały zatrzeć we mnie tego niesmaku spowodowanego brakiem kultury pracowników obsługi.