Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Subway
Treść opinii: Raz na jakiś czas odwiedzę owego Subwaya w celu wiadomym. Moja ostatnia wizyta miała miejsce wczoraj (tj. 3.04.2015), na zmianie były dwie panie, jak sie później okazało jedna była 'nowa' - raz lub dwa zapytała o coś drugiej. Obsługiwała mnie pani z dłuższym stażem i nie mam żadnych zastrzeżeń co do jakości tej obsługi. Pani bardzo kompetentna, gdy zapytałem o kawałek kurczaka w sosie nie tylko odpowiedziała na to pytanie, lecz wskazała też drugi nowy wariant kurczaka w innym sosie. Zawsze składam sobie kanapke z samodzielnie dobranych składników, pani bardzo wprawnie wszystko przyrządziła, gdy poprosiłem o pikantny składnik najpierw dała małą ilość, a potem zapytała czy tyle czy może więcej (bardzo rozsądnie, nie wszyscy lubią sobie wypalać usta ostrym jedzeniem jak ja). Do kanapki 'nowa' pani zaproponowała mi napój. Na koniec obie panie życzyły mi smacznego i miłego dnia. Jedynym poniekąd negatywnym momentem tej wizyty była chwila dezorientacji gdy nie mogłem nalać sobie napoju, było to spowodowane taką, a nie inną budową dystrybutora - w KFC, czy Pizza Hut po naciśnięciu blaszki od razu leje się Cola, czy inna niezdrowa ciecz, tutaj po naciśnięciu trzeba jeszcze dość mocno docisnąć (na mój gust za mocno biorąc pod uwagę, że dociskamy do papierowym kubkiem). Sama kanapka smakowała bardzo dobrze, jak w każdym innym Subwayu, w którym miałem przyjemność gościć (w tym za granicą). Do obsługi nie mam zastrzeżeń.