Opinia użytkownika: Sylwia_1322
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Odwiedziłam supermarket Biedronka w celu zrobienia większych zakupów. Wchodząc były dostępne puste i sprawne czerwone koszyki na zakupy. W sklepie było dość dużo ludzi, ale nie było tłoczno, więc nie było to dla mnie niekomfortowe. Na pułkach był porządek, nie zauważyłam porozrzucanych produktów, były dostępne wszystkie produkty, których potrzebowałam co zwiększyło moją satysfakcję z zakupów. podchodząc do kasy stanęłam za Panem, który miał pełny kosz zakupów, więc miałam okazję obserwować otoczenie zanim Pan przede mną wypakował swoje zakupy. Zauważyłam Panią (pracownica), która układała makarony na wystawionych na środku sali stelażach i po chwili podeszła do niej kobieta ubrana w codzienne ubranie - nie strój, w którym chodzą ubrani pracownicy (prawdopodobnie kierownik/dyrektor sklepu) i zaczęła pomagać Pani układającej makarony. Kiedy zwolniło się miejsce na taśmie do kasy, zaczęłam wykładać swoje zakupy. Skasowanie Pana przede mną trwało dość długo, lecz było to wytłumaczalne, ponieważ miał bardzo dużo zakupów. Gdy przyszła kolej na mnie zostałam obsłużona w miły i kulturalny sposób. Pani z uśmiechem mnie przywitała, delikatnie przekładała moje zakupy z taśmy na drugą stronę kasy. Kiedy doszło do momentu płatności, musiałam zapłacić kartą. Przy terminalu stali inni Klienci co wprowadziło mnie w dyskomfort z racji, że musiałam przy nich wbijać PIN do nieosłoniętego terminala. Po zaakceptowanej transakcji Pani z kasy poprosiła mnie o zabranie karty, wręczyła mi paragon, podziękowała i zaprosiła do kolejnych zakupów.