Opinia użytkownika: Tadeusz_85
Dotycząca firmy: VISTULA
Treść opinii: Po przekroczeniu progu sklepu zostałem przywitany przez personel obsługi. Doradca prowadził rozmowę pytając o to, czego poszukuję (jakiego ubrania), dla kogo, na jaką okazję, jakiego koloru ma być poszukiwany przeze mnie ubiór, czy znam swój rozmiar. Podczas rozmowy ze sprzedawcą miałem wrażenie, że lubi on rozmowę z klientami i doradzanie im w kwestii dobrego wyglądu. Doradca komentował mój wygląd w przymierzanym garniturze, zwracał uwagi na detale. Mankamentem było jednak to, że nie zmierzył moich rozmiarów, przez co wizyta niepotrzebnie się przedłużyła. Sprzedawca opowiadał również o marce Vistula - o tym, że jest to polska marka, mówił o tym, czym marka wyróżnia się na tle innych firm tego typu. Zakupiony przeze mnie towar został estetycznie zapakowany - w foliowe opakowanie i włożone do papierowej, firmowej torby. Taki sposób pakowania jest bardzo ważny - zabezpiecza to strój przed deszczem oraz zabrudzeniem, a z doświadczenia wiem, że nie wszędzie pakuje się w ten sposób.