Opinia użytkownika: Halina_99
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Pilnie potrzebowałam dokumentu z Santander Banku. Udałam się więc do najbliższego oddziału, mieszczącego się we Włocławku przy ulicy Pl.Wolności. Pani obsługująca mnie była bardzo miła, odpowiedziała na wszystkie pytania dotyczące otrzymania dokumentu. Z jej informacji wyłoniła się możliwość załatwienia tej sprawy"od ręki", co bardzo mnie usatysfakcjonowało. Poprosiłam o wydanie stosownego dokumentu, za który byłam gotowa nawet uiścić opłatę, byle go jak najszybciej mieć. I tu zaczęły się "schody". Okazało się, że nie jest jednak to tak proste...zawiesił się system!Odwiedziłam placówkę następnego dnia...na próżno! Znów coś nie zadziałało! Mijają 2 tygodnie a ja wciąż nie otrzymałam dokumentu. Moja cierpliwość została wystawiona na ciężką próbę! Jeśli tyle czasu trwa oczekiwanie na wydanie prostego dokumentu, to jak długo klient czekać musi na załatwienie poważniejszej sprawy? Po uzyskaniu stosownego dokumentu, myślę o zakończeniu współpracy. Słabo...bardzo słabo!