Opinia użytkownika: Aneta_980
Dotycząca firmy: Da Grasso
Treść opinii: By z lepszym humorem rozpocząć weekend, udałam się wczoraj do pizzerii Da Grasso. W lokalu było czysto i schludnie, stoliki podłoga były czyste .Zarówno kanapy jak i krzesła były równo ustawione. W lokalu panował półmrok, zapewne z racji położenia w piwnicy jak i braku dobrego oświetlenia. Po zajęciu stolika, udałam się w poszukiwaniu menu, którego niestety nie było na stoliku. Po chwili znalazłam menu na ladzie stoiska kasowego. Niestety późniejsze złożenie zamówienia przy kasie nie należało do najprostszych. Owszem pracownik był uprzejmy, przywitał się, ale wykazał się brakiem kompetencji. W mojej opinii albo był zamyślony i skupiony na innych sprawach albo nie rozumiał prostych pytań, które do niego kierował. Pracownik był zaskoczony pytaniem i musiał się zastanowić zanim odpowiedział czy można zamienić składniki na wybranej pizzy. Mimo tego ogólnie transakcja przy kasie przebiegła szybko w związku z brakiem kolejki. W dalszym etapie wizyty kolejny pracownik również nie wykazał się profesjonalizmem. Po przyniesieniu pizzy do stolika, poprosiłam o dodatkowe dwa talerze dla nas. Pracownik wykazał ogromne zniesmaczenie i niezadowolenie z mojej prośby, ale talerze przyniósł. Na szczęście pizza była smaczna i w części zrekompensowała jakość obsługi pracowników.