Opinia użytkownika: Tina_7
Dotycząca firmy: Roti roti
Treść opinii: Z powodu błędu na stronie pyszne.pl 1 stycznia na stronie widniała informacja, że restauracja jest otwarta, więc wraz z przyjaciółmi złożyliśmy zamówienie na ponad 100 złotych. Niestety nie dostaliśmy potwierdzenia od restauracji, więc założyliśmy, że jest jednak zamknięta. Następnego dnia po otwarciu bardzo miła pani zadzwoniła, żeby przeprosić nas za zaistniałą sytuację, ponieważ zobaczyła maila od pyszne.pl. Powiedziała, że skontaktuje się z portalem Pyszne.pl, żeby wyjaśnić sytuację. Oddzwoniła do nas po kilkunastu minutach. Zapytała czy wciąż jesteśmy zainteresowani zamówieniem czy wolimy zwrot pieniędzy. Wybraliśmy jedzenie, w końcu czekaliśmy na nie przez ponad 12 godzin. ;) Jako rekompensatę za niedogodności dostaliśmy też dodatkowe indyjskie pierożki. Mimo, że musieliśmy czekać tak długo, to jestem bardzo zadowolona z tego jak restauracja zareagowała. Polecam (może niekoniecznie zamawianie przez pyszne.pl podczas świąt;).