Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Rewelacyjnie. Jestem pod wrażeniem jakości obsługi w banku Ing. Zaraz po wejściu do placówki zostałam zauważona przez pracownika. Zaprosił mnie do biurka. Był zajęty przygotowywaniem dokumentów, poinformował mnie że za kilka chwil mnie obsłuży. Zaproponował mi kawę. Potem zaprosił mnie do pokoju spotkań, w którym dyskretnie można było przeprowadzić rozmowę o produkcie. Pracownik miał dużą wiedzę. Sluchal mnie w każdym momencie rozmowy. To co wyróżnia bank ING to pomoc klorntowi od momentu wyboru konta, aż do obsługi bankowości elektronicznej. To wszystko bardzo miło i uprzejmie. Nie nachalnie. W oddziale czysto i schludnie. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.