Opinia użytkownika: Anna_5603
Dotycząca firmy: FedEx
Treść opinii: Dnia 18.03.2015 r. firma kurierska FedEx oddział w Bydgoszczy dostarczyła mi zamówioną przeze mnie przesyłkę (białą, plastikową donicę o wysokości 56 cm), która okazała się być uszkodzona (pęknięcie plastiku w dolnej części donicy). W trakcie realizacji zlecenia zgłosiłam zmianę adresu dostawy, ponieważ kurier obsługujący rewir mojego miejsca zamieszkania poinformował mnie, iż dostawa jest możliwa jedynie w godzinach kiedy nie ma mnie w domu. Poprosiłam więc o zmianę miejsca dostawy (miejsce pracy) i pod wskazany zamiennie adres doręczono mi zamówioną paczkę. Niestety nie otworzyłam jej w obecności kuriera, a tym samym nie został sporządzony na miejscu protokół szkody. Liczne próby kontaktu z firmą celem sporządzenia niniejszego protokołu nie odniosły początkowo rezultatu (brak możliwości dodzwonienia się po godz. 16.00), ostatecznie uzyskałam zapewnienie, iż w bliżej nieokreśłonym terminie kurier skontaktuje się ze mną, aby spisać niniejszy protokół. Po kilku dniach kurier sporządził protokół, dodam, że w 1 egz., w związku z czym zmuszona byłam do samodzielnego sporządzenia kopii dokumentu. Niestety nie uzyskałam także informacji odnośnie dalszej procedury reklamacyjnej, ani tym bardziej formularza reklamacyjnego. W chwili obecnej kompletuję dokumentację niezbędna do wszczęcia reklamacji, niemniej jakość obsługi oceniam bardzo słabo.