Opinia użytkownika: Kurczak_2
Dotycząca firmy: militaria.pl
Treść opinii: Niedawno pisałem o tym sklepie, miałem nadzieje, że się poprawią ale niestety. Szybko i krótko napisze o co chodzi. Spytałem się pracownika na ile jest gwarancja repliki ASG (pistolet, dokładnie sig sauer x five). Pan odpowiedział o okresie czasu w jakim mogę oddać do naprawy itd. I tutaj wielkie zdziwienie, gdy pracownik z pewnościa na twarzy powiedział, że klient traci gwarancję w momencie kiedy zdejmie się zamek z repliki. Tutaj muszę dodać, że zdejmowanie zamka w tym modelu jest częścią jego użytkowania, pod zamkiem znajduje się pokrętło do hop upa. Bez zdjęcia zamka nie można zacząć użytkować repliki, trzeba sobie ustawić hopup aby prawidłowo pistolet działał. Spytałem się czy może się nie pomylił i wytłumaczyłem co to jest hopup itd. Pracownik powtórzył, że gwarancję traci się z momentem zdjęcia zamka, dając mi do zrozumienia, że sklep nie będzie nawet ze mna rozmawiać po momencie gdy zapłacę za towar i spróbuję pierwszy raz użyć. Dodał również pytanie "a czy chciałby Pan kupić u nas pistolet ASG który miał już przez kogoś zdejmowany zamek?". Odpowiedziałem , że to tak nie funkcjonuje w innych sklepach, i że nie dopuszcza się do sytuacji gdzie klient jako 'nowy' pistolet tak naprawdę kupuje model który juz jest po serwisie. Widząc moje zdziwienie przyznał mi racje, jakby dla niego było nowością że klientowi sprzedaje się produkt nowy, a nie z odzysku. Pierwszy raz spotykam się z takim podejściem do klienta. Może ktoś się zdziwi i nie będzie chciał w to uwierzyć, w taki razie zapraszam na tamkę do militaria.pl, niestety taka jest polityka sklepu, a co za tym idzie personel. Odradzam.Do tego ceny wyższe średnio o 50zł w porównaniu do konkurencji, personel jak już w innej recenzji pisałem bije się o klienta(prowizje dla poszczególnego pracownika) co jest żenujące. Jedynie wygląd miejsca jako sklepu jest w porządku.