Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: EKO
Treść opinii: Trochę mnie zdeprymowała organizacja handlu w EKO, w dniu 12 marca, gdy chciałam kupić jedynie kawałek wędliny do chleba. Pracownica powiedziała, że całe stoisko (mięso, wędliny, sery) jest objęte jedną kolejką, pierwszy raz taki stan zastałam. Były dwie ekspedientki i obie w jednej części stoiska urzędowały, więc jeśli obie miały klienta, któremu trzeba było np. zmielić mięso, po kawałek kiełbasy trzeba było sporo czasu czekać, bo kolejka nie była krótka. Czekając cierpliwie na obsługę, zauważyłam niesamowity spadek cenowy niektórych wyrobów, np. schab ekstra cz łopatka, miały niespotykanie niskie ceny, to zapewne zasługa niedawno otwartej placówki ”Świeżyzna”, która ekspansją cenową zmusiła innych do obniżek. Postawa pracownic sklepu, podczas obsługi, była nienaganna – miły ton głosu, grzeczne słownictwo, uśmiech na trawy, etc. Ład, porządek i estetyka placówki, także były bez zarzutów, podobnie jak organizacja obsługi kasowej, gdzie kasjer Sabina, profesjonalnie zadbała o finał zakupów.