Opinia użytkownika: Katarzyna_4695
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Przy zakupie przenośnego dysku twardego uzyskałam wyczerpujących informacji od obsługującego Pan z chęcią pokazał inne dyski niedostępne na sklepie, które można zamówić i odebrać w późniejszym czasie, doradził, powiedział na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego dysku. Ostatecznie sprzedający doprowadził rozmową, że dokonałam zamówienia dysku w odpowiednim dla mnie kolorze i o określonych parametrach. Przy odbiorze zamówionego dysku w innnym dniu ok. godz. 15.00 długo czekałam, aż ktoś się mną zainteresuje i zechce do mnie podejść. Na stanowisku kasy nie było nikogo. Na sklepie był tylko jeden chłopak z obsługi, który udzielał informacji klientom. Po ok. 10 minutach zjawiła się Pani, załatwiła moją sprawę, nie była zbyt rozmowna ani zbyt miła.