Opinia użytkownika: Agnieszka_4098
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Ocena rozmowy z Konsultantem Play.Jakiś czas temu wygasła mi umowa z siecią Play. Niestety nie kontaktowano się ze mną w celu jej przedłużenia, więc postanowiłam zadzwonić do Play sama. Wybierając odpowiednie klawisze na telefonie połączyłam się z Konsultantką.W celu wyjaśnienia mojego kontaktu, przedstawiłam Konsultantce sytuacje z abonamentem. Wystąpiły problemy techniczne, nie słyszałam dokładnie co Konsultantka mówi, od razu zareagowała, poprawiła mikrofon. Przedstawiła mi trzy oferty. W przedziale od 49,90 do 79,90. Zadawałam dużo pytań. Typu: Czy przy normalnym używaniu internetu, 500 MB powinno mi wystarczyć ? Czy będę musiała uiścić opłatę aktywacyjną ? Czy podczas Pani pracy w Play, zdarzały się atrakcyjniejsze oferty ? Byłam naprawdę zaskoczona poziomem profesjonalizmu tej Pani. Odpowiadała szczegółowo, kompetentnie i bez uczucia znudzenia. Szczerze próbowała dopasować usługi firmy do moich potrzeb jako klienta Miała dobrą dykcję, mówiła wyraźnie. Rozmowa była rzeczowa a zarazem miła. Niestety oferta firmy nie była na tyle atrakcyjna, aby przedłużyć abonament. Na koniec rozmowy serdecznie podziękowałam Konsultantce za sumienną pracę.Nie mam najlepszych doświadczeń z rzetelnością i kompetencją osób pracujących w infoliniach, ale ta Pani zasługuje na słowa pochwały.