Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Odwiedziłem Biuro Vectry, ponieważ miałem potrzebę przenieść świadczone usługi pod inny adres (zmiana mieszkania). Po wejściu do salonu była kolejka ok. 3 klientów. W całym biurze niestety była tylko 1 Pani z obsługi, przez co byłem zmuszony poczekać tam ok. 30 minut. Podczas oczekiwania byłem świadkiem nie najlepszego zachowania tej Pani. Klient zapytał czy może złożyć rezygnację z umowy i czy jeśli jutro się rozmyśli może ją wycofać? Pani powiedziała dość nie miłym tonem, że tak i zapytała dlaczego chce Pan składać rezygnację. Chodziło o to że klientowi umowa się kończyła za 3 miesiące i żeby jej nie przedłużono chce złożyć wypowiedzenie i się zastanowić nad ofertą konkurencji. Pani przyjęła rezygnację wypełniła wszystkie papierki i zmiany w systemie. Klient zapytał o ofertę Vectry, na co otrzymał odpowiedź po co mam panu ofertę przedstawiać jak pan i tak chce już iść do konkurencji. Gdy przyszła moja kolej Pani już normalnym głosem zapytała o co chodzi wypełniła papierki i przeniosła moją usługę. Także merytorycznie można tam wszystko załatwić, ale jakość obsługi pozostawia do życzenia