Opinia użytkownika: Patrycja_828
Dotycząca firmy: Mango
Treść opinii: Podczas mojej wizyty w sklepie MANGO dostrzegłam dwie osoby z obsługi. Jedna z nich była zajęta obsługą klientów przy kasie, druga zaś porządkowała torebki. Sklep o dużej przestrzeni tego dnia (poniedziałek godz 10:00) nie był wypełniony klientami.. Weszłam do sklepu niezauważona mimo wyraźnego i głośnego "Dzień dobry". Sklep był schludny a ciuchy mimo dużego asortymentu poukładane. Blisko 10 minut rozglądałam się po sklepie aż podeszła do mnie Pani z obsługi sklepu i spytała czy w czymś może mi pomóc. Poprosiłam ją aby pomogła mi znaleźć rozmiar 34 spodni które wcześniej już zarzuciłam sobie na ramię. Podziękowałam i udałam się do przymierzalni. Spodnie okazały się za szerokie wiec postanowiłam rozejrzeć się jeszcze chwilę, mając nadzieje że Pani która wcześniej mi pomogła zrobi to i tym razem. Myliłam się. Kiedy znalazłam inny fason i chciałam zapytać o swój rozmiar Pani z obsługi sklepu przerwała mi mówiąc stanowczo "nie mamy". Będąc zniesmaczona postanowiłam zakończyć wizytę w tym sklepie. Udałam się do wyjścia mówiąc (grzecznie i nieadekwatnie do tonu Pani z personelu) "Dziękuję, Do widzenia" lecz i to zostało bez odpowiedzi.