Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: W sklepie panowała przyjemna atmosfera, odpowiednia temperatura i porządek. Wszystkie produkty poukładane tematycznie, czytelnie opisane promocję oraz ceny produktów. Po kilku chwilach oglądania szafki podszedł pracownik i z uśmiechem na twarzy zapytał czy może w czymś pomóc. W zakup zaangażowały się dwie osoby: kasjerka oraz wspomniany wcześniej mężczyzna, który zaproponował, że aby oszczędzić mój czas, jego koleżanka zacznie kasować moje zakupu, a on w tym czasie uda się na magazyn w poszukiwaniu mojej nowej szafki. Szafki, mimo stanu w magazynie wg systemu, niestety nie było. Zaproponowano mi dwie możliwość: cofnięcie transakcji lub sprowadzenie szafki na dzień następny w godzinach popołudniowych. Obie osoby z obsługi były bardzo pomocne, uśmiechnięte i dołożyły wszelkich starań abym ze sklepu wyszła zadowolona.