Opinia użytkownika: Arkadiusz_488
Dotycząca firmy: Praktiker
Treść opinii: W poniedziałek, 02.03.2015 byłem w Praktikerze w Lesznie, żeby kupić panele podłogowe. Po dokonaniu wyboru, poprosiłem pracownika marketu o pomoc (interesowała mnie opcja dowozu do domu). Powiedział mi on, że nie jest z działu "paneli" i zawoła kolegę. Po pięciu minutach nadal nikt nie podszedł, poszukałem więc kolejnego pracownika z nadzieją uzyskania pomocy. Sytuacja niestety się powtórzyła. Czekałem, aż przyjdzie "specjalista" z tego działu. Po około 20 minutach (słownie: dwudziestu) oczekiwania zaczepiłem kolejnego (innego) pracownika i powiedziałem, że czekam ponad 20 minut, aż ktoś do mnie podejdzie. Spytał o co chodzi. Powiedziałem, że wybrałem panele, które chcę kupić wraz z dowozem do domu. W ciągu minuty wypisał potrzebne dokumenty i poinstruował mnie, co mam dalej zrobić (zapłacić przy kasie i zamówić transport w POK). Szczerze mówiąc, pracownik ten uratował honor marketu, ale i tak pozostał pewien niedosyt po tej wizycie.