Opinia użytkownika: Koziorożec
Dotycząca firmy: AVON
Treść opinii: Moja żona zamówiła z Avonu sklepu internetowego kosmetyki podając konsultantkę, która w ciągu 24h miała się z nią skontaktować celem omówienia płatności i dostarczenia zamówienia. NIESTETY po raz drugi zamówienie nie zostało zrealizowane gdyż konsultantka się z żoną nie skontaktowała. Pierwszy raz miało to miejsce jakieś 2 msc. temu i teraz dwa dni temu. Oczywiście zamówienie zostało złożone prawidłowo na dowód czego przyszło potwierdzenie na pocztę żony złożonego zamówienia. Żona na początku próbowała kontaktować się z infolinią która funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 20. NIESTETY infolinia była wyłączona . Zadzwoniła na numer stacjonarny do Warszawy do biura recepcji, wysłuchała automatycznej sekretarki ale tam również nikt nie podniósł słuchawki.Chciałbym nadmienić iż były to godziny pracy po 11. W końcu napisała do Biura Obsługi Klienta. Owszem dość szybko otrzymała odpowiedź w stylu, że jest im przykro za zaistniałą sytuację ale z listu wynikało iż oni nie mają żadnej kontroli na konsultantkami z którymi współpracują. To jakiś chyba żart. Podali żonie imię i nazwisko oraz telefon konsultantki którą żona w zamówieniu wybrała jako najbliższą jej miejsca zamieszkania i to wszystko. Nie odnieśli się do pytań żony dlaczego podane telefony kontaktowe nie odpowiadają. I praktycznie odnieśliśmy z żoną wrażęnie , że sprawa dla Avon została załatwiona. Nie podano osoby kompetentnej, która zrealizowała by zlecenie, nie wyciągnięto konsekwencji w stosunku do konsultantki. A w Poznaniu konsultantek nie brakuje prawda?Pierwszy raz spotykamy się z sytuacją ( w sumie drugi z Avonu) aby zlecenie nie doszło do zrealizowania po przez sklep internetowy. Avon jest firmą bardzo dobrze znaną w Polsce nie jest to jakaś mała sieciówka i aż dziw bierze, że tak traktują swoje klientki. Od wielu lat razem z żoną korzystaliśmy w sumie całą rodziną z kosmetyków Avon, które jeszcze dość licznie zalegają nasze półki w łazience. Z racji przeprowadzki byliśmy zmuszeni zrezygnować z usług konsultantki. Postanowiliśmy skorzystać z sklepu internetowego i takie rozczarowanie.