Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Nie tak dawno wyraziłam swoją dezaprobatę dla zmiany organizacyjnej sklepu w obsłudze sprzedaży wyrobów cukierniczych, po przywołaniu dzwonkiem. W dniu 25 lutego, pracownica zjawiła się zaraz po gongu, więc sprawność handlowa zachowała właściwy rytm. Stoisko to znajduje się w ciągu mięsa, serów i wędlin, ale ekspedientki tych stoisk nie mogą obsługiwać cukiernictwa i nawet nie próbują. W sklepie było czysto i panował porządek handlowy, a przejrzyste prezentacje uporządkowanych artykułów, dawały możliwość bezproblemowej samoobsługi do koszyka lub wózka. Przestronne alejki pozwalały na swobodę. Organizacja obsługi kasowej, także zasługuje na uznanie, bo długie oczekiwanie nie miało prawa zaistnieć, przynajmniej wtedy, gdy robiłam zakupy, ok. 12-ej.