Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Carrefour Market
Treść opinii: sklep jak sklep ale obsługa na kasie to porażka... Już jakiś czas temu Pani na kasie obsługująca 15 minut jedną osobę, gdy nareszcie była moja kolej i miałam zapłacić , dałam 100zł a ona do mnie- nie ma Pani drobniej?-Nie mam, a ona to ja też nie mam wydać i obrażona odeszła od kasy, rozmieniając pieniądze złośliwie następne 15 minut. Dziś miałam taką sytuację z Panem kasjerem, w średnim wieku z wąsami- stałam w kolejce, przede mną był Pan, który kupował tylko musztardę, za którą się oddzielił od moich zakupów. Taśma zaczęła sama ruszać, i nasze zakupy wtedy się złączyły, widząc to klient znów oddzielił zakupy przedziałką. Pan kasjer sam zabrał tą przedziałkę i policzył nas razem, po czym klient zwrócił mu uwagę. Pomimo tego Pan kasjer miał pretensję,że nie oddzielamy zakupów, na to ja -że on sam je złączył. Kiedy już odeszła Pani, która anulowała moje pozycje na paragonie nadeszła moja kolej.... Nie usłyszałam ,,DZIEŃ DOBRY" , kiedy spytałam ile płacę, też nie usłyszałam, ,,DZIĘKUJĘ I DO WIDZENIA " również nie było, wyrażnie Pan się tak mocno pogniewał... Szkoda, że w tym sklepie nie panuje zasada ,,UDDD+'' Jedynie jedna Pani kasjerka (wygląda na najstarszą) jest bardzo miła i tylko do niej lubię chodzić..